mmmmmmmm

Idag e det onsdag inte långt  till helgen . Tiden gick snabbt. Dagen har varit tuff faktiskt känns lite ömmt på ryggen nu :-( men vad jag älska mitt jobb hihi 
 
 
TROR MIG :-) 
 
Ingen träning idag oxå p.g.a jag måste hem och fixa mat till mina barn och fru när de kom hem så e maten på bordet 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag äta upp mig innan jag ska börja träna hahaha 
 
Så efter middag softa mig med lite söt och en god kaffe...
 
 
Nya kaffe bönnor va spännade mmmmmmmmmmm
 
Avsluta med kvällen att göra färdig tränings program till de som jag ska träna med nu i jan ...hej hej 
 
Nej jag kom på en sak köpte triss idag mmmmmm nu ska vi serrrrrr 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0