DAGENS PLANER

Ett nytt start, känns skönt att stiga upp tidigt på morgonen..
Åkte till första lektionen för kaffekurs, man tror att man vet och kan mycket saker men man blir alltid överraskad och.. så var det!
Sen blev det frukost på subway
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter frukosten gick jag runt i affärer och kollade efter hälsovågar som man kan se resultatet påBMI och fett procent och muskelmassa bla.. ska köpa en..
 
 
 
 
 
Påväg till träningen, det va minst en månad sen jag var där.. va kul att man kan köra igång igen, men vafan jag upptäkte sen att mitt medlemskort var hemma, eftersom att jag bytte plånbok, och nyckel till skåper som jag har kläder och skor i glömde jag också hemma, haha vad gör man då?
 
 
Då ringde jag mina barn och min fru att vi skulle träffas i stan och gick och åt lunch istället ( buffé) hihi jag får ta och träna senare på dagen..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad tiden går snabbt klockan är redan 16.00, tränat lagom tufft, hinner fika på NK nedre plan för att de hade tårta som jag tycker om och det finns bara där.
Alltid gott med lite sött! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0