Lördags Nöje

Idag vaknade jag som vanligt nästan, Åt frukost och strecha mig, hela kroppen sen åkte jag iväg och spela badminton. Klockan 9 på en lördag morgon. 
 
 
 
 
 
 
Gud vad det är skillnad mellan att spela på morgonen och på eftermiddagen
 
 
 
Passa på att basta när det är lungt inne på bastun också
 
 
 
Då är det dags att skynda mig och fylla magen med maten, hungrig som en varg
 
 
 
 
Efter maten gick vi in till centralstationen espresso house och tog varsin kaffé
 
 
 
 
 
 
 
 
fick låna bilen av brosan, passa på och åka till 421
 
 
den  stolen skulle nog passa bra till mig för idag
 
 
 
Smygde in till intersport också och köpte ett nytt rack pga att jag förlorade matchen tar det som ett trust pris för mig själv.
 
 
 
 
 
Dags och åka hem och äta lite lunch
 
 
 
 
 
och så tar vi en bit kaka också som en  mellanmål..Mmmm..
 
 
 
 
 
 
 
kvällsmat blir en suprise, frugan lagar ikväll.
Avsluar dagen med att ställa sig uppe på en våg.
 
 
 
Det var inte så farligt, jag får ha mitt lördagsmys ialla fall! mmm...
Glass, godis, chips ,choklad, läsk..... en bit kaka till också
hahahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0