JANUARI

När måndag e över då gå det snabbt till helg, så en vecka har gått nu e det lördag , En kall lördag , vinter e tillbaka ....bbrrrrzzz :-( . Under veckan har dagarna gått lite olika både upp och ner , Hade samtal med chefen,( om lön ) Skickade ut fem ansökar brev till olika företag om jobb , Har ej tränat alls under veckan ( GYM ) och åkte till Freedport kollade på REA :-) 
 
 
 
Och spelade badminton i fredags med min arbetskompis
 
 
 
semlor och kaffe i fredags oxå bjuder av en kollego thomas det tacka jag för. 
 
Januari e den fattigaste månaden för mig. För att jag fick min decemberlön tidigt och får levamed bröd o vatten ...de dagar som e kvar till jan  lön hihi  
 
 
va man blir tjock ????? av bröd och vatten.
 
Ingen ledigt före  den   28 mars skärtorsdag då har man fyra lediga dagar på raken iaf . slutet av feb har man lite ljusare iaf då e man inte lång till sommar :)
 
Idag e det lördag åkte och spela badminton med mintt nya rack ,,,
 
 
 
 
dem e frukost och lunch ....
 
 
 
 ..efter badminton 
 
 
 
 
Snart e det kineska ny år om ca: två veckor vad kul undra om man ska ta ledigt från jobbet ? 
 
 
 
Det ska blir middag hemma hos mig och det e jag som lagarrrrrrrrrrrrrr  i år ska kolla upp lite FENG- SHUI HEMMA  så allt ska gå bra för oss alla :)  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fixar nya kaffebönor, kockat en kanna fint kaffe på en skön lördag och fixa en hemsida om träning på 2013 gå gäna in och kolla eller träna tillsammas eller har ni frågor om träning ( www-dannymanpt.webs.com )
 
 
 
  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0